ÜzletszabályzatÜzletszabályzat és Általános Szerződési feltételekEladó:
VevőA kitöltött és elküldött megrendelőlapon szereplő személy, aki a megrendelés teljesítésével cégünket bízza meg. Szerződés tárgyaAz online áruházban szereplő termékek. Az termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, amelyről megrendelőt a teljesítés előtt értesítjük. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfát, de nem tartalmazzák a szállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Megrendelő és Eladó között a szerződés a megrendelés elküldésével, annak időpontjával azonos időpontban jön létre. A megkötött szerződés egyedi azonosítóval a központi adminisztrációs felületen iktatásra kerül. Utólagos javítására ügyfélszolgálatunkkal együttműködve nyílik lehetőség akár írásban, akár telefonon keresztül. Az iktatószám alapján a megrendelés vevő írásbeli kérésére utólag is elérhetővé válik. Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződés nyelvemagyar Szerződés hatályaA megrendelés visszaigazolásának időpontjától a megrendelés teljesítéséig. Teljesítés módjaA megrendelő által választott formában, amelyek részletei a Szállítási feltételek és Fizetési feltételek menüpontban találhatóak. Az áruk ellenértéke és a szállítási költség Forintban fizetendő. Szállítási és fizetési módok:Házhozszállítás futárszolgálattal:
Személyes: átvételi ponton Budakalászon egyeztetett időpontban (kérjük várja meg telefonos egyeztetésünket, vagy hívjon minket telefonon):
Szállítási terület:Az áruházban megrendelt termékeket jelenleg csak Magyarország területén belül kézbesítjük. AdatvédelemAz Interneten történő vásárlás elengedhetetlen feltétele az Ön adatainak megadása. A megrendelések teljesítését csak ebben az esetben tudjuk vállalni. Cégünk a megadott adatokat titkosan kezeli, harmadik fél részére semmi esetben sem szolgáltatja ki, kivéve abban az esetben amennyiben az cégünk alvállalkozója (futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). Az adatokhoz csak a cég vezetése, illetve a megrendelések teljesítésével foglalkozó munkatárs fér hozzá, minden esetben jelszóval ellátott rendszeren keresztül. A megadott adatokat csak a megrendelés teljesítéséhez (számla kiállításához, postázáshoz) használjuk fel. Ez alól kivétel, ha feliratkozik hírlevelünkre, amelyet rendszeresen az Ön által megadott e-mail címre küldünk mindaddig, amíg igényli. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az ugyfelszolgalat@csomagtartoonline.hu e-mail címen. Adatbeviteli hibák lehetőségeiA megrendelő megrendelésének elküldése előtt az alábbi hibajavításokat eszközölheti:
Rendelés visszaigazolásaA rendelés visszaigazolása a rendelés elküldése után azonnal megtörténik. A rendszer a rendelésben megadott e-mail címre automatikusan elküldi a rendeléssel kapcsolatos összes információt (megrendelő adatai, megrendelt termékek, szállítási- számlázási adatok, szállítási- fizetési mód, megjegyzés, stb.) Reklamáció és GaranciaCégünk reklamációt csak írásban (e-mail, fax, levél) fogad el. A reklamációt 3 napon belül megvizsgáljuk, az eredményről és további teendőkről a vásárlót írásban értesítjük. A garanciális reklamáció elbírálásának ideje 30 munkanap. A Thule központ által megvizsgált reklamáció elfogadásáról, elutasításáról írásban értesítjük. A termékek garanciális cserepontjára (ügyfélszolgálatunkra) történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Amennyiben cégünk a megrendelést nem tudja teljesíteni cégünk 2-3 munkanapon belül levélben áll el az eladástól. ElállásA megrendelő a megrendelés elküldésével a termékre vonatkozó adatokat és cégünk szállítási feltételeit elfogadta, így létrejön a szerződés. A megrendelést minden esetben visszaigazoljuk. A megrendelő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül (az átvétel napja nem számít bele) indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától, abban az esetben is, ha a megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát írásban vagy a lap alján található Elállási szándéknyilatkozat kitöltésével és az info@csomagtartoonline.hu címre való visszaküldéssel, vagy egyértelműen megfogalmazott e-mail, levél, vagy fax formájában kell cégünk felé jelezni 14 napon belül. Cégünk ilyen esetben a vételárat a postaköltség, a szállítási költség kivételével a visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megrendelő részére a kívánt módon (átutalással, postai úton) visszafizetni köteles. A visszáruhoz szükséges egyéb költségeket (postaköltség, szállítási költség) megrendelő fizeti. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállási szándék beérezését minden esetben írásban igazoljuk vissza. Amennyiben vevő eláll a szerződéstél, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak átadni. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton történő jelzés esetében a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Kérjük ilyen esetben ajánlott küldeményként adja fel a levelét. A terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk budapesti címére. Igény esetén a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról,, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetnie. Panasz, reklamáció és észrevételPanaszt, reklamációt és észrevételt az ugyfelszolgalat@csomagtartoonline.hu e-mail címen lehet tenni. Megrendelések feldolgozása:A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. EgyébSajnos a folyamatos ellenőrzés és tájékozódás ellenére is előfordul, hogy cégünk a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ebben az esetben cégünk a megrendelőt a megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül értesíteni köteles. Ez után a megrendelés semmisnek minősül, ezzel kapcsolatban semmilyen további kötelezettség nem állhat fenn. Cégünk ezen termékek rendelési státuszát adatbázisában korrigálja a további kellemetlenségek elkerülése végett. A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Csomagtartoonline.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Érvényes2020. jan. 1-től visszavonásig |
Tel: +36 1 260 09 90,+36 70 338 3833
Áraink az áfát tartalmazzák!