Thule GaranciaThule termékekre vonatkozó GaranciaA Thule különös figyelmet fordít termékeinek, azok anyagának minőségi tesztelésére. Az esetleges THULE garanciaA Thule garancia a két év alatt felmerülő gyártási hibákra, sérülésekre, színelváltozásokra vonatkozik. Kizárólag a termék első vásárlója érvényesítheti. THULE garanciális megoldások
Nem érvényesíthető a garancia, amennyiben a sérülés olyan esemény, amelyre a terméket a Thule nem tesztelte korábban, illetve amennyiben az adott termék felszerelését a Thule nem támogatja (erről a www.thule.com oldalon tájékozódhat). Ilyen eset amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták, túlterhelték vagy rosszul, nem a használati utasításnak megfelelő módon használták, rögzítették szerelték össze, alakították át a terméket és részeit. Nem érvényesíthető a garancia abban az esetben sem, ha a fenti esetekben felsoroltak miatt kár keletkezik a gépkocsiban, annak tartozékaiban, harmadik személy tulajdonában, esetleg személyében. THULE kiterjesztett garanciaA Thule által gyártott termékekre és kiegészítőkre vonatkozik. A kiterjesztett garanciát kizárólag a termék első vásárlója veheti igénybe és csak abban az esetben, amennyiben a terméket a vásárlástól számított két éven belül regisztrálta a Thule.com weboldalon (https://www.thule.com/en-hu/product-registration). A termék típusától függően a garancia vonatkozik az anyag- és gyártási hibákra. A garancia a vásárlás napjától indul. A Thule a garanciális problémákat igyekszik megoldani javítással, cserével a garanciális időn belül.
Csomagtartó esetében a termékregisztrációt külön-külön minden elemre el kell végezni. Ehhez a dobozokon található gyártási dátumot szükséges gyártási számnak (Serial number) megadni: Keresztrúd: ![]() Talp: ![]() Autóspecifikus kit: ![]() A THULE kiterjesztett garancia alóli kivételek, amelyek esetében a garancia nem érvényesíthető:
Az aktuális garanciális feltételekről és a kiterjesztett garancia időtartamáról bővebb információt az alábbi linken talál: A termékeket garanciális ügyintézésre minden esetben a kereskedőhöz kell visszaküldeni, ahol a terméket vásárolták. Ennek költsége a vásárlót terheli. A termékek garanciális bevizsgálását a Thule termékek gyártója, vagy az általa kijelölt megbízott személy végzi és ítéli meg a probléma megoldásának módját (javítás, csere) nem a kereskedő! A Thule garancia csak és kizárólag abban az esetben érvényesíthető, amennyiben az adott termék felszerelését a Thule támogatja az adott járműre, eszközre. Erről bővebben a www.thule.com oldalon tájékozódhat. A Thule hátsó ajtóra és vonóhorogra tehető kerékpártartói esetében a felhasználót terheli a felelősség, hogy mind a rendszámtábla, mind az autó hátsó lámpái jól láthatóak legyenek, a használat az aktuális KRESZ-ben előírtaknak megfeleljen. Kereskedő ezzel kapcsolatban semminemű felelősséget nem vállal. Kérjük a használati és összeszerelési utasításokban foglaltakat olvassák át és tartsák be. A nem rendeltetésszerű használatból és összeszerelésből eredő károkért sem a kereskedő, sem a Thule felelősséget nem vállal, a garancia nem érvényesíthető. |
Tel: +36 1 260 09 90,+36 70 338 3833
Áraink az áfát tartalmazzák!